ب«مَن لَم یشکُر المخلوق لم یشکر الخالق
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب

«مَن لَم یشکُر المخلوق لم یشکر الخالق

علی نوروزیان

درود و سپاس بیکران بر حماسه سازان واقعی بیست و چهارم خرداد و عزیزانی که با حضور عالمانه ی خود ، الحق و والانصاف پیروز واقعی عرصه ی انتخابات هستند ؛ آن هایی که با بصیرت و بینش عمیق خود ، حضور در انتخابات را امریواجب و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین آیت الله امام خامنه ای قلمداد کردند و نشان دادند که نسبت به اوضاع روز و آینده ی جامعه حساسند و می خواهند در عرصه ی ملی ( انتخابات ریاست جمهوری ) و محلی ( انتخابات شورای اسلامی ) نقش خود را به نحو احسن ایفا کنند . اینجانب با نهایت تعظیم و شکرگزاری به درگاه احدیت ، به عنوان یکی از نمایندگان مردم زادگاه عزیزم دهکویه در دوره چهارم شورای اسلامی از حضور حداکثری همشهریان در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر می نمایم و از اعتماد همشهریان عزیز به بده جهت خدمت گزاری در شورای اسلامی سپاس گزاری می نمایم .همچنین از تمام افرادی که حضوری یا تلفنی ابراز محبت خود را نسبت به حقیر اعلام داشتند ، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با خدمت صادقانه ه همشهریان جوابگوی الطاف آنان باشم .

لازم می دانم  قبل از شروع دوره چهارم شورای اسلامی مطالبی را خدمت همشهریان عزیز عنوان نمایم :

1 همان گونه که همه شما مستحضر هستید ، بنده مدت 8 سال است که به اتفاق عده ای از جوانان در کانون فرهنگی هنری حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه ) فعالیت می کرده ام . امروز باید با افتخار این مطلب را عنوان کنم که تمامی موفقیت های خود در زندگی و عرصه ی خدمت گزاری مدیون حضور در این مجموعه و الطاف جلیه و خفیه حضرت ولی عصر ( روحی و ارواحنا لتراب مقدمه الفداه ) می دانم . در مدت این 8 سال در جمع این عزیزان بود که یاد گرفتم چگونه خدمت صادقانه انجام دهم ، چگونه منافع شخصی را فدای منافع همشهریان عزیز نکنم ، چگونه به خاطر بروز یک مشکل ساعت ها آن گونه غرق جلسات و هم اندیشی ها شوم که زمانی که به خود می آیم دقایقی به اذان صبح نمانده ، چگونه اهل حرف و حدیث نباشم و در کنار فکر و اظهار نظر ، عملکرد خوبی داشته باشم ، چگونه انسان بشم و به خاطر موارد پوچ و بی ارزش دنیوی به اعضای مجموعه نارو نزنم و اعضای دیگر را بر خود مقدم بدانم و با مردانگی زندگی کنم ، چگونه .... فعالیت در این مجموعه بد که  به من ثابت کرد که هر وقت افرادی صادقانه اراده ی انجام یک فعالیت کنند و در کنار آن همت مضاعفی داشته باشند خداوند لطفش را شامل حال آن ها می کند و بسیاری از موانع برطرف می شود . امیدوارم همه ی ما در مجموعه ی شرا روحیه مضاعف جهادی داشته باشیم و با فکر و عمل ، مشکلات موجود را یکی پس از دیگری مرتفع نماییم .

2 همشهریان عزیز مخصوصا جوانان ، صاحب نظران و خیران محترم این نکته حساس و قابل تامل را مد نظر قرار دهند که رای دادن به کاندیاها و برگزیدن تعدادی از آن ها پایان تکلیف آن ها نیست ، بلکه تازه شروع کار است . حال که به عده ای از افراد اعتماد نموده اید ، از شما این تقاضا را دارم که حمایت و پشتیبانی خود را از این مجموعه دریغ نفرمایید . نیاز اعضای جدید شورا به همشهریان عزیز پس از جریان انتخابات ، بسیار بیشتر از زمان قبل از انتخابات است . پنج عضو شورای اسلامی مانند پنج انگشت یک دست هستند . حال از شما این سوال را می پرسم ، آیا یک دست می تواند نقش خود را به خوبی ایفا کند ؟ مسلم است که باید دستی دیگر به کمک این دست بیاید تا اهداف محقق شود و دست دیگر ، همان حمایت ها و پشتیبانی های تمامی اعضای جامعه علی الخصوص جوانان ، صاحب نظران و اندیشمندان ، خیران و تمامی دلسوزان دهکویه می باشد ؛ همان کسانی که آرزو می کنند مشکلات یکی پس از دیگری مرتفع شود و جامعه ای پیشرفته در تمامی ابعاد داشته باشیم و این امر میسر نخواهد شد مگر با حضور فعال مردم زادگاه عزیزمان دهکویه .

لازمه ی خدمت به مردم ، تنها حضور در شورای اسلامی نیست ، بلکه هر فرد دلسوزی در هر مکان و زمانی می تواند خادم ملت باشد و آرمان های جامعه را تحقق بخشد . لذا آن عزیزانی که با اختلاف آرای اندک نتوانستند در شورا حضور پیدا کنند نور چشم مردم زادگاهشان هستند و همین که احساس تکلیف و وظیفه نموده و در عرصه ی انتخابات حاضر شدند ، قابل تقدیر و ستایش اند و آن ها نیز انشاءالله با تبدیل و تغییر عرصه ی رقابت به رفاقت و صمیمیت ، با اعضای جدید همکاری خواهند نمود و ما را در اعتلای هر چه بیشتر دهکویه ای آباد یاری خواهن نمود .

3 -  بنده به عنوان یکی از خادمین ملت از تمامی عزیزان تقاضا می کنم که تا قبل از شروع رسمی فعالیت های دوره چهارم شورای اسلامی ، با حساسیت و دلسوزی نظرات و پیشنهادات خود را به صورت کتبی و شفاهی در اختیار بنده و سایر اعضا قرار دهند و در صورتی که گروهی از جوانان در زمینه های مختلف ورزشی ، فرهنگی ، علمی و ... بخواهند تشکیل جلسه داده و به ارایه ی انتقادات و پیشنهادات بپردازند ، مشتاقانه استقبال خواهیم نمود و در هر زمان یا مکانی که برای ما میسر باشد در آن جلسات حضور پیدا خواهیم کرد و از صحبت ها جهت اصلاح شخصی ، پیشرفت در کار و همکاری و تفاهم با مجموعه های مختلف استفاده خواهیم نمود .

تجربه ثابت کرده که انتقاد و پیشنهاد ، سن و سال نمی شناسد . ممکن است یک نوجوان 15-10 ساله با لحن ساده و صادقانه پیشنهادی ارائه دهد که به ذهن یک فرد میان سال نیز خطور نکند . بنابراین همه با همت زاید الوصف ، هر گونه صحبتی که دارید ارائه دهید تا به اتفاق همکاران عزیز با شناخت بیشتر ، فعالیت دوره ی چهارم را شروع نماییم .

عزیزان توجه داشته باشند که در کنار انتقاد و پیشنهاد ، به فکر راه حل های موجود باشند . اگر به راه حل های منطقی و مقول نیز رسیدند آن را ارائه دهند تا از مجموعه تفکرات ، پلی به سوی پیشرفت ساخته شود .  

4- بنده از همان روز اول ثبت نام به عنوان کاندیدای شورای اسلامی نه به کسی وعده های غیر معقول دادم و نه الان وعده می دهم . تنها یک وعده ای که به همه عزیزان داده ام و این وعده را امروز هم تکرار می کنم آن است که : « از هیچ تلاشی جهت خدمت به همشهریان عزیزم دریغ نخواهم کرد . »

رسیدن به اهداف مختلف جهت تحقق جامعه ای آرمانی با سه شرط دیگر تحقق پذیر است :

الف ) همکاری و دلسوزی همه ی مسوولین و اعضای شورای اسلامی : امیدوارم این روحیه ب صورت زاید الوصف در وجود همکاران عزیزم باشد و همه ی ما دغدغه ی اصلی خود را حضور در مجموعه شورا جهت خدمت به مردم بدانیم .

ب ) همکاری همهی همشهریان ، دلسوزان ، صاحب نظران ، خیران و ... : بدون حضور مردم کمتر هدفی تحقق می یابد . بنده از همان روز اول اعلام کردم که آماده شنیدن صحبت های همه ی مردم عزیز زادگاهم در هر زمان و مکانی هستیم و از آن ها طلب همکاری می کنیم بنابراین حجت را تمام نموده و می گویم اگر مردم در صحنه های مختلف حضور داشته باشند ، با همکاری همدیگر اهداف به نتیجه خواهد رسید . انشاءالله

ج ) تحقق اراده و خواست الهی : تا خدا پیشرفت و بهبود اوضاع را برای ملتی مقدر نکند هیچ تلاشی به نتیجه نمی رسد . اگر همه تلاش کنیم ، خواست الهی نیز شامل حال ما می شود و اگر خودمان نخواهیم پیشرفت کنیم ، خدا هم ما را به حال خودمان وا می گذارد . « انَّ الله لا یُغیِّرُ ما بقومٍ حتی یُغیروا ما بانفُسِهِم . »   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1